ورزش
کد خبر : 1255
یکشنبه - 7 شهریور 1400 - 16:41

هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای زمین فوتبال هلیلان

«مظفر علیشائی»اظهار کرد:  پروژه ساخت زمین چمن ورزشی فوتبال کهره هلیلان سال ۹۶ به عنوان یک مطالبه مردمی به منظور توسعه ورزش فوتبال در این شهرستان آغاز شد و همزمان با هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسیده و در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۴۳۹ متر توسط شرکت ساختمانی ارک تچر احداث شده است.

وی با بیان اینکه این زمین ورزشی با نظارت کامل اداره کل ورزش و جوانان دارای ۱۱۰ متر طول و ۴۰ متر عرض و در حال حاضر آماده استفاده فوتبال‌دوستان این شهرستان است، از ایجاد ۲ زمین ورزشی فوتبال دیگر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه دارد در روستاهای «سرچم» و «شیرواند» هلیلان نیز زمین چمن مصنوعی فوتبال احداث کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد:  عملیات کلنگ زنی این ۲ زمین فوتبال با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال برای هر پروژه با مشارکت وزارت نفت و بنیاد مستضعفان آغاز شده است .

علیشائی گفت: از اوایل  سال ۹۹ تاکنون ۹ خانه روستایی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نشاط اجتماعی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام