امنیتی و دفاعی
کد خبر : 1237
یکشنبه - 2 خرداد 1400 - 12:33

پیروزی در انتخابات فتح الفتوحی دیگر برای ایران اسلامی است

در متن پیام سردار جمال شاکرمی که رونوشتی از آن در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفته، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سوم خرداد سال ۱۳۶۱ حماسه شگرف و پیروزی جبهه حق علیه باطل است که با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردمی و ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان سلحشور و جان برکف رقم زده شد و نقطه عطف افتخارآفرینی در پیروزی های دفاع مقدس را برای ملت غیور و باایمان ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

آزادی خرمشهر، هدیه ای الهی بود به فرزندان این مرز و بوم که با اعتماد و توکل به خداوند ، پیروی از ولایت و با اتحاد و یکپارچگی و یکدلی محقق گردید و بیانگر این تعبیر گهربار حضرت امام خمینی(ره) شد که فرمودند: ” خرمشهر را خدا آزاد کرد” و اینک در آستانه این حماسه بی بدیل، قدردان مدافعان و رزمندگان در آزاد سازی خرمشهر خواهیم بود که با مقاومت و جهاد فی سبیل الله، میراث گرانبهای خودباوری و قوی شدن را برای نسل های پس از خود به ارمغان گذاشتند.

هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه در مسیر حرکت ملت خدامحور ایران و عبور از گردنه های دشوار از ارکان مهم قدرت نرم نظام اسلامی و موجب پویایی و رشد حیات معنوی کشور برای رسیدن به پیروزی و خلق حماسه هایی است که در فتح خرمشهر متجلی و قابل مشاهده است.

و امروز هم به برکت وجود ارزشمند رهبری شجاع، دوراندیش و انقلابی و ملتی بیدار، بصیر و هوشمند و آبدیده شده در کوران توطئه های زنجیره‌ای دشمن در طی چهار دهه اخیر، اهداف و راهبردهای امروز آمریکا و متحدان واشنگتن به ویژه رژیم صهیونیستی و ارتجاع سعودی در مصاف با ایران اسلامی نیز فرجامی جز شکست، خفت و رسوایی نداشته است و آمریکاستیزی به عامل یکپارچگی و تقویت اراده و روحیه ایرانیان تبدیل شده است.

پیروزی مقاومت مظلوم فلسطین در نبرد دوازده روزه نشان داد ، که به برکت بیداری اسلامی ، وحدت و یکپارچگی محور مقاومت ، فلسطین جدید، بزرگ و با دست های توانمند ظهور کرده است و رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز به زوال و نابودی نزدیک تر خواهدشد.

نقش راهبردی نیروهای مسلح در بستر سازی امنیت ملی زمینه ساز پیشرفت در حوزه های اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی است که از این حیث تولید و استقرار امنیت توسط نیروهای مسلح از اهمیت دوچندان برخوردار است.

دشمن نیز با توجه به این نکته اساسی و شکست در برابر رویارویی نظامی با ایران، از سویی بدنبال تضعیف و محدودسازی توان موشکی و نفوذ منطقه ای ایران است و از طرفی در شبکه گسترده مجازی ضدانقلاب وابسته ، بدنبال تخریب وجهه نظامیان و اختلاف افکنی در بین سپاه و ارتش و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و جوانان است.

واقعیتی که بی توجهی و غفلت از پیامدهای آن بواسطه تکرار سناریوهای غربی توسط نیروهای خودی در رابطه با تضعیف نیروهای مسلح و نظامیان، می تواند این مولفه قدرت را به پاشنه آشیل قدرت ایران بدل کند.

بازخوانی و تبیین نقش بی بدیل وحدت و همدلی نیروهای مسلح و بسیج مردمی در حماسه فتح خرمشهر ، موجب تقویت اراده و باور قوی به نصرت های الهی و رسیدن به پیروزی در سایه مجاهدت و ایستادگی در میدان نبرد با دشمن است.

امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روزگار و تداوم مسیر جهاد و شهادت با رشادت های سپهبدشهید حاج‌ قاسم سلیمانی و همرزمانش در میدان مقاومت ، ایران عزیز در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

و در شرایط امروز هم از انتخابات به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای ادامه مسیر بالندگی و شکوفایی بهره خواهد برد ، و علیرغم میل دشمنان و بدخواهان، مردم خداجو و وقت شناس ایران با هر سلیقه و تفکری با مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق های رای و با انتخاب نیروی با ایمان ، کارآمد ، پرانگیزه و علاقمند به کار و فعالیت ، زمینه پیشرفت کشور را مهیا و همچون فتح خرمشهر، فتح الفتوحی دیگر خواهند ساخت.