سیاست
کد خبر : 1169
جمعه - 24 اردیبهشت 1400 - 23:42

تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده عضویت در شورای شهرهای ایلام به ۵۷۹ نفر رسید

« الیاس فتاحی» پس از بررسی صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، ۷۳ داوطلب از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند که پس از شکایت این تعداد داوطلب به هیئت نظارت بر انتخابات استان،  ۴۲ نفر دیگر تائید صلاحیت شدند و مجموع داوطلبان تائید صلاحیت شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان ایلام به ۵۷۹ نفر افزایش یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان  ادامه داد: از مجموع ۶۵۶ نفری که برای حضور در شوراهای شهر ثبت نام کردند، تعداد  ۴۶ نفر انصراف دادند، ثبت نام  ۹ نفر ناموفق بود  و تعداد ۳۱ نفر موفق به کسب صلاحیت نشدند که بر اساس برنامه زمانبندی  نتایج بررسی ها به فرمانداری ها ارسال  و متعاقب آن فرمانداران نتایج را به اطلاع داوطلبان خواهند رساند.

فتاحی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی روستا تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۲۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند و کار بررسی صلاحیت آنها در هیئت‌های اجرایی بخش‌ها به اتمام رسیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، وی با اشاره به تائید صلاحیت بیش از ۹۷ درصد داوطلبان در هیئت های اجرایی گفت: در هیئت‌های نظارت بخش‌ها نیز کار بررسی صلاحیت داوطلبان تا اول خردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/