رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دشمن با ایجاد فضای غبار آلود توسط ابر رسانه هایی که در اختیار دارد می خواهد غبار و روکشی بر روی دستاوردها و نقاط قوت و پیشرفت های جمهوری اسلامی بپوشاند و نسل جوان ما را از دستاوردها، آرمان های انقلاب، شهدا و عظمتی که ملت ایران امروز در عرصه ی جهانی دارد به سمت و سوی دیگری سوق دهد. 

به گزارش ایلام۵۳،محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت برگزار شد با گرامی داشت یاد و نام شهدای عرصه‌ی سلامت گفت: یاد و نام این شهدای عزیز برای همیشه در ذهن ملت ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

 

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی زحمات و مجاهدت های مدیران، کارکنان، کادر درمان، حوزه بهداشت و … گفت: در استان ایلام هم مجموعه ی بهداشت و درمان به خوبی درخشید و ما قدردان زحمات تک تک این عزیزان هستیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: امروز دشمن با گارد تهاجمی در حوزه های مختلف، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، رسانه ای و … توان خود را بکار بسته است و در این راستا تمام تلاش آنها کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه گفت: دشمن با ایجاد فضای غبار آلود توسط ابر رسانه هایی که در اختیار دارد می خواهد غبار و روکشی بر روی دستاوردها و نقاط قوت و پیشرفت های جمهوری اسلامی بپوشاند و نسل جوان ما را از دستاوردها، آرمان های انقلاب، شهدا و عظمتی که ملت ایران امروز در عرصه ی جهانی دارد به سمت و سوی دیگری سوق دهد.

 

وی افزود: آنها می خواهند با بزرگ نمایی نقاط ضعف که امروز عمدتا در حوزه ی معیشت مردم است تمام ذهن ها را به سمتی میل دهند که از دل آن یاس و ناامیدی بیرون بیاید!

 

حسنی با عنوان این مطلب که دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف از جمله علم و تحقیق و پژوهش دستاورهای کم نظیری است، تاکید کرد: امروز وظیفه ی همه نخبگان، نویسندگان و قلم به دستان و مهم تر از همه اصحاب رسانه بسیار خطیر و حائز اهمیت بوده و لازم است با میدان داری در تبیین دستاوردها و خدمات نظام باعث امید و نشاط در جامعه شدند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب سازند.

 

وی در ادامه گفت: امروز جهان اسلام و تمامی آزادیخواهان جهان نقطه‌ی توجه و امیدشان به جمهوری اسلامی است و بر همه ما تکلیف است که در جبهه جهاد تبیین با تمام توان وارد شویم.

 

وی افزود: ما بایست در تمامی حوزه ها از جمله در عرصه های علمی قدرت تهاجم داشته باشیم و اگر امروز مشکلاتی در جامعه هست قطعا با این دیدگاه می توان بر مسائل غالب شد.

 

حسنی با عنوان این مطلب که در جمهوری اسلامی هیچ بن بستی وجود ندارد، اضافه کرد: جامعه‌ی ما یک جامعه جوان، پویا و خلاق است و هیچ گاه نه دچار توقف می شود و نه عقب گردی در کار است.

 

وی در ادامه گفت: در سالیان گذشته شاهد ظالمانه ترین تحریم ها بوده ایم و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با این حربه دشمن اقتصاد مقاومتی را با تاکید بر توانمندی های داخلی مطرح نمودند و اگر آن راهبرد مهم بطور دقیق مورد توجه قرار می گرفت امروز اثر تحریم‌ها به صفر رسیده بود.

 

وی افزود: با این وجود و با لطف خدا و تلاش مسئولین و حمایت مردم در این حوزه هم دشمن کار به جایی نبرده است اما سختی ها و مشکلاتی را ایجاد کرد که قطعا از این مشکلات نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم استان برای توسعه گفت: امروز در همه حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، مرز، اربعین، صنعت گردشگری و … ظرفیت های مهم و عمده ای در استان است که انشاءالله با وحدت و همدلی و اهتمام جدی دولت خدمتگزار می توان شاهد بالفعل شدن آنها شد.

 

وی در ادامه به تلاش مسئولان استان در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و مباحث توسعه ای اشاره کرد و گفت: امروز شاهد ایجاد هم افزایی برای پیگیری امور مردم در استان هستیم و سفر دو استاندار دیاله و واسط عراق به استان نشان از این موضوع مهم دارد.

 

حسنی در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های دکتر کریمیان رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی در مدت خدمت خود به ویژه در شرایط کرونایی گفت: ایشان بخش عمده ای از مسیولیت خود را در این دوران سخت سپری کردند که اجر آن با خدای متعال است.

 

وی در ادامه برای دکتر محمدی آرزوی موفقیت کرد و گفت: دکتر محمدی هم از چهره های متدین و ارزشی استان هستند و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و انشاءالله در این دوران شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کشور و استان باشیم.

اخبار مرتبط