دین و اندیشه
کد خبر : 1069
چهارشنبه - 15 اردیبهشت 1400 - 13:47

پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان به نیازمندان شهرستان چوار

حجت الاسلام شهاب الدین میهن پرست اظهار کرد: مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) شهرستان چوار یکی از ۵۰ مرکز نیکوکاری استان ایلام است که در راستای خدمت به نیازمندان از جمله کمک و مساعدت در امور معیشتی و درمانی، اشتغالزایی، تهیه لوازم خانگی ضروری، خرید لوازم التحریر و تبلت برای دانش آموزان نیازمند و غیره مشغول فعالیت است.

وی گفت: این مرکز نیکوکاری تیرماه سال ۹۹ در راستای شناسایی نیازمندان و برقراری ارتباط بین خیّر و مستمند، با کسب مجوز از کمیته امداد استان راه اندازی شد و در قالب کمک‌های جهادی و مومنانه به جامعه هدف خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای تقویت بنیه خانواده از دیگر خدمات ارئه شده در این مرکز نیکوکاری می‌باشد که ماحصل آن در زندگی این افراد به خوبی نمایان است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند، سال گذشته، مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) شهرستان چوار با تهیه تعداد ۷ دستگاه جوجه کشی، زمینه اشتغالزایی سرپرستان این خانوارها را فراهم کرده است.

امام جمعه شهرستان چوار یادآور شد: از ابتدای تاسیس این مرکز نیکوکاری (تیرماه سال ۹۹) تا کنون، ۸۵۰ میلیون تومان کمک مادی و معیشتی جذب و به نیازمندان پرداخت شده است که امیدواریم این کمک‌ها در سالجاری با همت خیرین افزایش یابد.