ورزش
کد خبر : 1004
دوشنبه - 13 اردیبهشت 1400 - 15:03

نصیری رئیس هیئت تیراندازی ایلام شد

«محمدحسین حمیسی» نایب رییس فدراسیون تیراندازی کشور شامگاه یکشنبه در نشست مجمع عمومی انتخابات هیات تیراندازی استان ایلام اظهار  کرد: سالن تیراندازی ایلام در حال حاضر در ایران و آسیا بی نظیر است که با این امکانات و نیروی انسانی مستعد می توان شاهد توسعه بیش از پیش ورزش تیراندازی این استان در کشور و آسیا بود.

وی با بیان اینکه داشتن امکانات و تجهیزات بعنوان مهم ترین ابزار و پیش نیاز اولیه در هر شهرستان برای توسعه ورزش باید وجود داشته باشد که ایلام در راستا نسبت به سایر استان ها از این تجهیزات بهره مند است، تصریح کرد: طرح توسعه دارای چارچوب و قاعده مشخص باید برای توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی در دستور کار قرار گیرد که اگر چنانچه این طرح به خوبی اجرا شود، نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: رئیس این هیئت علاوه بر استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بومی استان باید همکاری تنگاتنگ و هم جانبه ای با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشد.

دکتر «مظفر علیشائی» مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: هیات تیراندازی باید قوی و منسجم با شرح وظایف و تکالیف موضوعی تعریف شده ایجاد شود و روسای هیات های ورزش تیراندازی در شهرستان ها نیز برای توسعه این ورزش  فعال شوند.

مظفر علی شائی با تاکید بر توجه به تیراندازی تراپ در استان، گفت: در حوزه فنی ورزش تیراندازی باید استعدادیابی هدفمند را در دستور کار هیات قرار دهد و هیات های شهرستانی نیز در راستای جذب و استفاده از ظرفیت نیروهای با استعداد این رشته به طور جدی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رییس هیات تیراندازی استان باید تعاملی مطلوب و سازنده با فدراسیون و کلیه ادارات استان داشته تا بتواند در این راستا به توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی در استان کمک کند.،  از اهدا ۴ قبضه تفنگ تراپ به هیات تیراندازی استان خبر داد و گفت: رییس فدراسیون همچنین مبلغی را به هیات اختصاص داد که امیدواریم این مساعدت‌ها همچنان استمرار داشته باشد.

در این مجمع سه نفر برای ریاست این هیات نامزد شدند که یک نفر از آنان انصراف داد و پس از پایان رای گیری «محمد نصیری» با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۳ رای ماخوذه به مدت چهار سال رییس این هیات شد.

پیش از این  «کبری غیاثی» رئیس و «عبداله صبوری» سرپرست این هیات بودند.

انتهای پیام