اقتصاد
کد خبر : 914
یکشنبه - 29 فروردین 1400 - 14:00

فعالیت ۳۵ آشپزخانه برای اطعام نیازمندان ایلامی

قنبر موسی نژاد عصر شنبه در نشست با فرمانده سپاه ایلام اظهار کرد: بر اساس برنامه هدف گذاری شده در ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح اطعام مهدوی بیش از ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی بین مددجویان شو نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی افزود: علاوه بر توزیع این تعداد سبد غذایی، ۳۵ آشپزخانه اطعام مهدوی به همین منظور با هماهنگی و کسب مجوز از ستاد کرونا در طول ماه مبارک رمضان اقدام به پخت و توزیع غذا بین نیازمندان استان خواهند کرد.

وی با عنوان اینکه سپاه و بسیج همواره در راستای خدمت به محرومین همکاری‌های بسیار خوبی با کمیته امداد داشته‌اند، تصریح کرد: همکاری‌های قشر بسیج هر وقت در کنار فعالیت‌های خدمت رسانی کمیته امداد بوده باعث برکت و رونق در کار ما شده است و توانسته‌ایم موفق تر عمل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: کمیته امداد در سال‌های اخیر علاوه بر همکاری بسیار نزدیک با سپاه و بسیج، با برخی دستگاه‌های دیگر از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان نیز در خدمت به نیازمندان و قشر مددجویی همکاری بسیار نزدیک داشته و تفاهم نامه‌هایی را هم با این دستگاه‌ها امضاء کرده است.

وی در ادامه به اجرای طرح ایران مهربان و اکرام ایتام اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان با مشارکت دستگاه‌های دیگر و خصوصاً بسیج و سپاه تاکنون موفقیت‌های خوبی در اجرای این طرح داشته‌ایم و امیدواریم تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان به برنامه هدف گذاری شده دست پیدا کنیم.