رفتن به بالا

پایگاه خبری فرهنگی اجتماعی ایلام 53

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱
  • الخميس ۲۴ شوال ۱۴۴۳
  • 2022 Thursday 26 May

رکنا: در شرایطی که آمارهای بانک جهانی از این حکایت دارد که ۷۰ درصد کودکان ۱۰ ساله کشورهای با درآمد کم و متوسط در دوره شیوع کرونا تا حدی دچار فقر آموزشی شدند که از یاد گرفتن مهارت های اولیه ای مثل خواندن، نوشتن و حساب کردن نیز محروم ماندند، محمدرضا نیک نژاد، کارشناس آموزشی […]

رکنا: در شرایطی که آمارهای بانک جهانی از این حکایت دارد که ۷۰ درصد کودکان ۱۰ ساله کشورهای با درآمد کم و متوسط در دوره شیوع کرونا تا حدی دچار فقر آموزشی شدند که از یاد گرفتن مهارت های اولیه ای مثل خواندن، نوشتن و حساب کردن نیز محروم ماندند، محمدرضا نیک نژاد، کارشناس آموزشی به رکنا می گوید که از بررسی آمار دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد و برآورد کلی از میزان ترک تحصیل کودکان و نوجوانان در دوره کرونا می توان تخمین زد که حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد دانش آموزان کشور به دلیل عدم دسترسی مناسب به امکانات آموزش مجازی در دو سال گذشته دچار افت تحصیلی محسوسی شده اند.رکنا: در شرایطی که آمارهای بانک جهانی از این حکایت دارد که ۷۰ درصد کودکان ۱۰ ساله کشورهای با درآمد کم و متوسط در دوره شیوع کرونا تا حدی دچار فقر آموزشی شدند که از یاد گرفتن مهارت های اولیه ای مثل خواندن، نوشتن و حساب کردن نیز محروم ماندند، محمدرضا نیک نژاد، کارشناس آموزشی به رکنا می گوید که از بررسی آمار دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد و برآورد کلی از میزان ترک تحصیل کودکان و نوجوانان در دوره کرونا می توان تخمین زد که حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد دانش آموزان کشور به دلیل عدم دسترسی مناسب به امکانات آموزش مجازی در دو سال گذشته دچار افت تحصیلی محسوسی شده اند.

اخبار مرتبط