بهداشت و درمان
کد خبر : 1273
پنجشنبه - 11 شهریور 1400 - 14:39

ششمین مدافع سلامت در ایلام آسمانی شد

این پرستار متعهد و فداکار که در ایام شیوع بیماری کرونا، دلسوزانه و مسئولانه به بیماران خدمت نمود بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را برای خدمت به بیماران  فدا کرد.

«محمد کریمیان» رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی شهادت جهاندار رستم‌خانی به عنوان ششمین شهید مدافع سلامت را تسلیت گفت و اظهار کرد: شهادت این همکار زحمتکش که ایثارگرانه و صادقانه جان خود را برای خدمت به مردم و نجات جان بیماران فدا کرد، افتخاری بزرگ برای خانواده محترم این شهید والامقام و همکارانش در دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌گردد و تلاش‌های شبانه‌روزی آن عزیز سفر کرده در کنار دیگر مدافعان سلامت، همواره در یاد و خاطره‌ها جاودانه است.

در ادامه این پیام آمده است: این شهید والا مقام مدافع سلامت در راستای تامین و حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و با دیگر کادر درمان و همرزمان خود در مسیر مقابله با بیماری کووید۱۹، به جانفشانی پرداخت تا سلامت بیماران حفظ شود. کادر سلامت استان برای خدمت صادقانه به مردم و بیماران، حتی حاضرند جان خود را فدا کنند و امید است که مردم عزیز برای محافظت از کادر درمانی و برای سلامت خود، توصیه ها و اصول بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، شهادت این بزرگمرد را با قلبی سَرشار از غم و اندوه به خانواده داغدار ایشان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن شهید بزرگوار، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

منصور جاوید تکنسین اتاق عمل، دکتر افسانه حسنوند عموزاده، دکتر عزالدین رستمیان، بهروز غلامی از پرسنل فوریت های پزشکی استان و دکتر جعفر سوخته دیگر شهدای مدافع سلامت استان ایلام هستند که در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست داند.

انتهای پیام